Digital Food Activism (Bog, Hardback, Engelsk)

Digital Food Activism

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book explores the role of digital media technologies in creating new forms of consumer activism and engagement with food, eating and food systems using a multidisciplinary approach.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-01-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Critical Food Studies
Illustrationer 4 Tables, black and white; 11 Halftones, black and white; 11 Illustrations, black and white
Fagredaktør Tanja Schneider, Karin Eli, Catherine Dolan, Stanley Ulijaszek
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 234
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 234 pages, 4 Tables, black and white; 11 Halftones, black and white; 11 Illustrations, black and whi
Mål 163 x 241 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9781138088320