Digital Marketing: Integrating Strategy, Sustainability, and Purpose (Bog, Hardback, Engelsk) af Ira (Entwine Kaufman

Digital Marketing: Integrating Strategy, Sustainability, and Purpose

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Ira (Entwine Kaufman, Chris (SyneCore Tech Horton, Mariusz Soltanifar

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digital Marketing: Integrating Strategy, Sustainability, and Purpose, 2e draws on the latest digital tactics and strategic insights to help students understand how to generate sustainable growth through digital integration.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Ira (Entwine Kaufman, Chris (SyneCore Tech Horton, Mariusz Soltanifar
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 29-06-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 9 Tables, color; 118 Line drawings, color; 118 Illustrations, color
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 486
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 486 pages, 9 Tables, color; 118 Line drawings, color; 118 Illustrations, color
Mål 190 x 241
ISBN-13 / EAN-13 9781138497276