Digital Signage am Point of Sale: Psychologische und verhaltensbezogene Wirkungen unt... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Digital Signage am Point of Sale: Psychologische und verhaltensbezogene Wirkungen unterschiedlicher Inhaltsarten

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Sandra Manzinger

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sandra Manzinger untersucht, unter welchen Bedingungen Digital Signage (DS), die Verwendung von Flachbildschirmen zur Kommunikation bestimmter Inhalte, im Lebensmittelhandel erfolgreich verwendet werden kann.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Sandra Manzinger
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 06-04-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie BestMasters
Illustrationer 26 Illustrations, black and white; XVII, 133 S. 26 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 133
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 133 pages, 26 Illustrations, black and white; XVII, 133 S. 26 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658177164