Digital Trust: Social Media Strategies to Increase Trust and Engage Customers (Bog, Hardback, Engelsk) af Barry Connolly

Digital Trust: Social Media Strategies to Increase Trust and Engage Customers

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Barry Connolly

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digital Trust proposes new strategic models to create and reinforce consumer trust and build corporate value through social media platforms.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Forfatter Barry Connolly
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 06-02-2020
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Hardback
Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Sideoplysninger 256 pages
Mål 223 x 152 x 25
ISBN-13 / EAN-13 9781472961341