Forventes på lager: 28-05-2025
Beskæftiger du dig med markedsføring og salg, er erhvervsøkonomi en uomgængelig disciplin og et bærende element for din virksomheds succes. Kendskabet til erhvervsøkonomi er nemlig afgørende for alt lige fra virksomhedens regnskaber til de digitale satsninger.
ERHVERVSØKONOMI TIL MARKEDSFØRING OG SALG er en praksisnær og lettilgængelig grundbog, der kombinerer de klassiske økonomiske discipliner med netop markedsføring og salg. Bogen giver en grundig virksomhedsforståelse, og de økonomiske teorier kobles til såvel service- og handelsvirksomheder som produktionsvirksomheder. Særligt relevant for personer indenfor markedsføring og salg er introduktionen til det digitale købmandskab, som giver en udførlig indføring i økonomiske målinger i forbindelse med e-handel.
| Forlag | DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag |
| Forfattere | Louise Kragh Ottesen, Gitte Reeckmann Larsen |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 28-05-2025 |
| Sideantal | 447 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 4833 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788757465129 |