Events Marketing Management: A consumer perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Ivna (University of Northampton Reic

Events Marketing Management: A consumer perspective

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Ivna (University of Northampton Reic
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-08-2016
Første udgivelsesår 2016
Illustrationer 39 Tables, black and white; 32 Line drawings, black and white; 24 Halftones, black and white; 56 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 292
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 292 pages, 39 Tables, black and white; 32 Line drawings, black and white; 24 Halftones, black and wh
Mål 247 x 175 x 17
ISBN-13 / EAN-13 9780415533584