Experiential Marketing: A Practical Guide to Interactive Brand Experiences (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Experiential Marketing: A Practical Guide to Interactive Brand Experiences

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Shirra Smilansky

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Integrate immersive brand experiences into your marketing strategies and amplify engagement using the cutting-edge techniques put forward in this expert guide.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Shirra Smilansky
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-12-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 320 pages
Mål 235 x 158 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9780749480967