Fans and Fan Cultures: Tourism, Consumerism and Social Media (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Henrik Linden

Fans and Fan Cultures: Tourism, Consumerism and Social Media

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Henrik Linden, Sara Linden



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Exploring the ambiguous relationship between fandom and consumer culture, this book provides a critical overview of fans, fan cultures and fan experiences in relation to the broader experience and transformation economy.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfattere Henrik Linden, Sara Linden
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 06-11-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 6 Illustrations, color
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 234
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 234 pages, 6 Illustrations, color
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9781349699025