Forfatter fødeår: 1974-04-28
Bemærk: Kan leveres før jul.
I Kommunikation skaber din organisation demonstrerer forfatteren med en narrativ tilgang til kommunikation, hvordan organisationer skabes gennem interaktioner mellem... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Til studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation. Bogen fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.