Bemærk: Kan leveres før jul
Mennesket har en naturlig modstand mod forandringer. Men der er heldigvis måder at håndtere modstanden på, både for modtagere og afsendere af en forandring. Aktiviteterne har... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Sæt fokus på kommunikation, beslutninger, kreativitet, problemløsning og målsætning.I sport, musik og teater er det almindeligt, at træne og øve sig i grupper når man... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Du identificerer dit teams ønskeseddel for udvikling. Herefter kan du udvælge og gennemføre den relevante aktivitet. Det kunne være en aktivitet med spørgsmål, en konkret... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Hvilke styrker har teamet?Hvilket billede har medarbejderne af hinanden?Manualen handler om styrker og svagheder. Manualen indeholder både teori og spillet... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Disse 40 aktiviter fokuserer på salg, samtale og præsentation. Gennem aktiviter om målsætning, selvstyring, kommunikations- kanaler, rapport, værdier og indflydelse opnås større... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Manualen indeholder 40 aktiviteter, der alle skaber en lærende oplevelse. Overskrifterne er bl.a. adfærd, personlig styrke, ønsker og afvisninger, kropssprog, feedback,... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Rollen som coach eller mentor er blevet alment accepteret som metode til at styrke præstationer og udvikle medarbejdere.Forfatterne til denne manual Mike Whittaker og Ann... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
At lære gennem leg og øvelse rummer uendelig mange muligheder for udvikling. Dine deltagere vil få spændende oplevelser og vil hurtigt lære hinanden at kende på nye måder.... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Salget er et element som ikke kun er interessant for sælgere. Medarbejdere med kundekontakt kan også godt begynde at glæde sig til at deltage.De 80 øvelser, opgaver og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Målet med aktiviterene er at udstyre ledere og medarbejdere med en holistisk adfærd, der består af indsigt, intuition og højrehjernehalvdels... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul
Der er 4 afgørende faktorer, der skal til for at forbedre servicekvaliteten. Ethvert tilløb som instruktøren eller teamlederen tager skal være: relevantengageretkvikt,... Læs mere