Generational Use of New Media (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Leslie Haddon

Generational Use of New Media

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Leslie Haddon, Enid Mante-Meijer

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Thematically organised and offering comparative analyses of the generational use of new media and technology, this timely volume presents the latest research and rich new empirical material gathered in the EU, USA and Hong Kong, to reflect on societal practices and the practical implications of building a more inclusive information society.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Leslie Haddon, Enid Mante-Meijer
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-09-2016
Første udgivelsesår 2016
Fagredaktør Eugene Loos
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 236
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 236 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138245778