Gower Handbook of Call and Contact Centre Management (Bog, Hardback, Engelsk) af Natalie Calvert

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Natalie Calvert

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all about customers. The people, processes and technologies employed are all there to create powerful and memorable moments of truth - moments that make a difference between losing a customer and winning customers' hearts and minds.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Natalie Calvert
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 25-11-2004
Første udgivelsesår 2004
Fagredaktør Natalie Calvert
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 368
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 368 pages
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9780566085109