Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior... (Bog, Hardback, Engelsk)

Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behaviour and marketing research.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 3 Revised edition
Udgivelsesdato 26-01-2011
Første udgivelsesår 2011
Fagredaktør William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly Haws
Originalsprog United States
Sideantal 624
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 624 pages
Mål 281 x 222 x 38
ISBN-13 / EAN-13 9781412980180