HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring "Marketing Myopia" ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring "Marketing Myopia" by Theodore Levitt)

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Harvard Business Review, Theodore Levitt, Fred Reichheld, Roger L. Martin, Sandra Matz

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.

Forventes på lager: 03-03-2026

Levering: Kan forudbestilles (Forventes d. 03-03-2026)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Harvard Business Review Press
Forfattere Harvard Business Review, Theodore Levitt, Fred Reichheld, Roger L. Martin, Sandra Matz
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2026
Første udgivelsesår 2026
Illustrationer Illustrations
Originalsprog United States
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Harvard Business Review Press
Sideoplysninger 240 pages, Illustrations
Mål 209 x 139
ISBN-13 / EAN-13 9798892793049