International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges (Bog, Hardback, Engelsk) af Lala Hu

International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Lala Hu



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book examines key issues in international digital marketing in China from a theoretical and empirical perspective.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfatter Lala Hu
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2020 ed.
Udgivelsesdato 17-03-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 5 Illustrations, color; 5 Illustrations, black and white
Originalsprog Switzerland
Sideantal 99
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 99 pages, 5 Illustrations, color; 5 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783030381592