International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Isobel (Sheffield Hallam University) Doole, Robin (Sheffield Hallam University) Lowe, Alexandra (University Vitez Kenyon

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning EMEA
Forfattere Isobel (Sheffield Hallam University) Doole, Robin (Sheffield Hallam University) Lowe, Alexandra (University Vitez Kenyon
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 10 ed
Udgivelsesdato 18-04-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 544
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning EMEA
Sideoplysninger 544 pages
Mål 195 x 261 x 25
ISBN-13 / EAN-13 9781473795938