Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag: Sådan bruger du adfærdsdesign til at ... (Bog, Hæftet, Dansk)

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag: Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Morten Münster

Mængderabat Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag: Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Mængderabat

Antal Ny stk. pris
50 218,- kr

Beskrivelse

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.

Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Relaterede artikler

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal Business
Forfatter Morten Münster
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (18-09-2017)
Oplag 23. (25-09-2025)
Illustrationer Ja
Omslagsgrafiker Helle Harder
Tegnet af Christine Clemmensen
Originalsprog Dansk
Sideantal 312
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 145mm, H: 212mm, D: 26mm, Vægt: 477g
ISBN-13 / EAN-13 9788702243581