Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement: Strategien im Zeitalter der... (Bog, Hardback, Tysk)

Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement: Strategien im Zeitalter der Open Innovation

(Bog, Hardback, Tysk)



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vorwort Es gibt kaum ein Begriffspaar in Wirtschaft, Wissenschaft und Politik, das so viel ver spricht und zugleich so viel verschleiert wie „Innovation“ und „Innovationsmanage ment“.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2009 ed.
Udgivelsesdato 16-06-2009
Første udgivelsesår 2009
Illustrationer XIV, 428 S.
Fagredaktør Ansgar Zerfaß, Kathrin M. Moslein
Originalsprog Germany
Sideantal 428
Indbinding Hardback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 428 pages, XIV, 428 S.
Mål 244 x 170
ISBN-13 / EAN-13 9783834916594