KUNDEBLIND: Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne (Bog, Paperback, Dansk) af Kent Bredahl

KUNDEBLIND: Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Kent Bredahl

Nedsat pris! KUNDEBLIND: Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne


Forlag: Kent Bredahl

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde. 

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kent Bredahl
Forfatter Kent Bredahl
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (13-05-2024)
Oplag 1. (13-05-2024)
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog Dansk
Sideantal 211
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 140mm, H: 220mm, D: 18mm, Vægt: 350g
ISBN-13 / EAN-13 9788797433607