KUNDEBLIND: Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne (Ebog, epub, Dansk) af Kent Bredahl

KUNDEBLIND: Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Kent Bredahl

Kort beskrivelse
Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. Men kunderne som førsteprioritet er den bedste forretningsmodel, det viser talrige undersøgelser. KUNDBLIND giver dig svaret på, hvordan topledelsen kan skabe vækst gennem kundeloyalitet.

PRIS
128,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Outside-in-Publishing
Forfatter Kent Bredahl
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 13-05-2024
Sideantal 211 Sider
Filtype epub
Filversion 3.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 2674 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788797433614