Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans (Ebog, epub, Dansk) af Merete Bergman Smit

Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Merete Bergman Smit

Kort beskrivelse
Kundeloyalitet - fra kunder til superfans tager afsæt i forskning fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere. Den er et praktisk redskab for alle virksomheder uanset branche, som ønsker ikke blot tilfredse eller loyale kunder, men superfans, som ikke kunne drømme om at ringe til konkurrenten.

PRIS
158,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i alt slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt? Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?

Skyldes det held og tilfældigheder? Absolut ikke.

Det skyldes en række faktorer, som alle kan sætte i spil i deres virksomheder og dermed få flere loyale kunder og superfans - uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.

Det, du lærer i bogen Kundeloyalitet - fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.

INDHOLD

KUNDER ER IKKE RATIONELLE Vi bruger ikke sund fornuft

DEL 1: KUNDELOYALITET Hvad er kundeloyalitet? Gevinsten ved loyale kunder Ja tak til meget tilfredse kunder

DEL 2: KAN ALLE FÅ SUPERFANS? Hvad er en superfan? Fans i fodboldverdenen Fans i virksomheder

DEL 3: FÅ STYR PÅ BASIS Første skridt til superfans Produkt, pris og oplevelser Derfor skal vi have styr på kerneproduktet En konsistent oplevelse

DEL 4: DET HANDLER OM HJERNEFORSKNING Hjernen i spil Hvad er signalstoffer? Fakta i forskningen Vi jagter lykken. Aktivering af forventningsglæden Vi husker følelser

DEL 5: FORVENTNINGSGLÆDE Hvad er forventningsglæde? Kundernes forventninger Hvad gør vi så? Kundernes tidligere erfaringer med virksomheden

DEL 6: DE 3 SERVICENIVEAUER Bergman Smits serviceniveauer Serviceniveau 1: transaktion Serviceniveau 2: reaktiv service Serviceniveau 3: proaktiv service Serviceniveauerne i praksis Fordelene ved serviceniveau 3 Kan alle være på serviceniveau 3?

DEL 7: TRYK PÅ KUNDERNES FØLELSESKNAP Det daglige dopaminkick Små overraskelser Beløn kunderne

DEL 8: SANSERNE PÅVIRKER FØLELSERNE Sanserne påvirker kundeloyaliteten Dufte påvirker salget En stærk visuel identitet Musik påvirker kundernes valg Derfor får du chokolade i banken En hånd på skulderen

BOGENS VIGTIGSTE POINTER KILDER

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Bergman Smit Training
Forfatter Merete Bergman Smit
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 12-12-2023
Udgiver BERGMAN SMIT TRAINING
Sideantal 203 Sider
Filtype epub
Filversion 3.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 6387 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788797334324