Forventes på lager: 12-12-2023
Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i alt slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt? Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?
Skyldes det held og tilfældigheder? Absolut ikke.
Det skyldes en række faktorer, som alle kan sætte i spil i deres virksomheder og dermed få flere loyale kunder og superfans - uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.
Det, du lærer i bogen Kundeloyalitet - fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.
INDHOLD
KUNDER ER IKKE RATIONELLE Vi bruger ikke sund fornuft
DEL 1: KUNDELOYALITET Hvad er kundeloyalitet? Gevinsten ved loyale kunder Ja tak til meget tilfredse kunder
DEL 2: KAN ALLE FÅ SUPERFANS? Hvad er en superfan? Fans i fodboldverdenen Fans i virksomheder
DEL 3: FÅ STYR PÅ BASIS Første skridt til superfans Produkt, pris og oplevelser Derfor skal vi have styr på kerneproduktet En konsistent oplevelse
DEL 4: DET HANDLER OM HJERNEFORSKNING Hjernen i spil Hvad er signalstoffer? Fakta i forskningen Vi jagter lykken. Aktivering af forventningsglæden Vi husker følelser
DEL 5: FORVENTNINGSGLÆDE Hvad er forventningsglæde? Kundernes forventninger Hvad gør vi så? Kundernes tidligere erfaringer med virksomheden
DEL 6: DE 3 SERVICENIVEAUER Bergman Smits serviceniveauer Serviceniveau 1: transaktion Serviceniveau 2: reaktiv service Serviceniveau 3: proaktiv service Serviceniveauerne i praksis Fordelene ved serviceniveau 3 Kan alle være på serviceniveau 3?
DEL 7: TRYK PÅ KUNDERNES FØLELSESKNAP Det daglige dopaminkick Små overraskelser Beløn kunderne
DEL 8: SANSERNE PÅVIRKER FØLELSERNE Sanserne påvirker kundeloyaliteten Dufte påvirker salget En stærk visuel identitet Musik påvirker kundernes valg Derfor får du chokolade i banken En hånd på skulderen
BOGENS VIGTIGSTE POINTER KILDER
| Forlag | Bergman Smit Training |
| Forfatter | Merete Bergman Smit |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 12-12-2023 |
| Udgiver | BERGMAN SMIT TRAINING |
| Sideantal | 203 Sider |
| Filtype | epub |
| Filversion | 3.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 6387 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788797334324 |