Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 13-12-2023
Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i alt slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt? Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?
Skyldes det held og tilfældigheder? Absolut ikke.
Det skyldes en række faktorer, som alle kan sætte i spil i deres virksomheder og dermed få flere loyale kunder og superfans - uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.
Det, du lærer i bogen Kundeloyalitet - fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.
| Forlag | Bergman Smit Training |
| Forfatter | Merete Bergman Smit |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (13-12-2023) |
| Oplag | 1. (13-12-2023) |
| Første udgivelsesår | 2023 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 203 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 156mm, H: 236mm, D: 17mm, Vægt: 590g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788797334317 |