Leisure Marketing: A Global Perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af SUSAN HORNER

Leisure Marketing: A Global Perspective

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Susan Horner, John Swarbrooke

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Susan Horner, John Swarbrooke
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 15-12-2004
Første udgivelsesår 2004
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 424
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 424 pages
Mål 247 x 190 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9780750655507