LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper (lydbog, zip_mp3, dansk)

Forfattere: Sanne Dollerup, Jannie Ilum Gade


  • Forlag: Institut for Kundetyper ApS
  • Format: zip_mp3
  • Type: Lydbog
  • Sprog: Dansk
  • Oplæser: Jesper Platz
  • ISBN-13: 9788797077061
  • Udgave: 1. lydbogsudgave
  • Udgivelsesdato: 13-12-2021
  • Spilletid: 164 Minutter
  • Filtype: zip_mp3
  • Filstørrelse: 114233 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
PRIS
144,- kr

Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder. Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.

Anmeldelser (0)