Maladaptive Consumer Behavior: Theory, Research, and Intervention (Bog, Hardback, Engelsk)

Maladaptive Consumer Behavior: Theory, Research, and Intervention

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 30-07-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Palgrave Studies in Marketing, Organizations and Society
Illustrationer 3 Illustrations, color; 14 Illustrations, black and white; XXIII, 346 p. 17 illus., 3 illus. in color.
Fagredaktør Ingrid M. Martin, David W. Stewart
Originalsprog Switzerland
Sideantal 346
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 346 pages, 3 Illustrations, color; 14 Illustrations, black and white; XXIII, 346 p. 17 illus., 3 ill
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783031601989