Markedskommunikation i praksis (Ebog, pdf, drm, Dansk) af Kristian Eiberg

Markedskommunikation i praksis

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfattere: Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp

PRIS
257,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.

Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:

- samspillet mellem marked og kommunikation - brand management - kampagner - markedskommunikationens discipliner - international markedskommunikation - og organisering og ledelse af markedskommunikation.

Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfattere Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgave 1
Udgivelsesdato 16-08-2013
Sideantal 487 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 27816 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788759328194