Market Driven und Market Driving aus Mitarbeiter- und Konsumentensicht (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Henrike Duerkop

Market Driven und Market Driving aus Mitarbeiter- und Konsumentensicht

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Henrike Duerkop

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Henrike Düerkop entwickelt aus Sicht von Mitarbeitern von Markenartikelherstellern der FMCG-Branche sowie aus Perspektive von Konsumenten Skalen zur Messung des Market Driving und des Market Driven.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Henrike Duerkop
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgivelsesdato 14-07-2015
Første udgivelsesår 2015
Serie Marktorientiertes Management
Illustrationer 96 Illustrations, black and white; XXX, 425 S. 96 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 425
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 425 pages, 96 Illustrations, black and white; XXX, 425 S. 96 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658104900