Marketing and Managing Tourism Destinations (Bog, Hardback, Engelsk) af Alastair M. (Purdue University Morrison

Marketing and Managing Tourism Destinations

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Alastair M. (Purdue University Morrison
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 3 ed
Udgivelsesdato 31-07-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 34 Line drawings, color; 296 Halftones, color; 330 Illustrations, color
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 1022
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 1022 pages, 34 Line drawings, color; 296 Halftones, color; 330 Illustrations, color
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9781032380674