Marketing Management for the Hospitality Industry: A Strategic Approach (Bog, Hardback, Engelsk) af AZ Reich

Marketing Management for the Hospitality Industry: A Strategic Approach

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: AZ Reich

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The only advanced marketing textbook specifically focused on the hospitality industry... The time when you could run a hospitality business with nothing but a friendly smile and a strong work ethic has passed. Dining, lodging, and entertaining habits are changing rapidly as the information age revolutionizes the world economy.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfatter AZ Reich
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 16-04-1997
Første udgivelsesår 1997
Originalsprog United States
Sideantal 560
Indbinding Hardback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 560 pages
Mål 244 x 198 x 37
ISBN-13 / EAN-13 9780471310129