Marketing of Consumer Financial Products: Insights from Service Marketing (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing of Consumer Financial Products: Insights from Service Marketing

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Ritu Srivastava

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide customers with quality, satisfaction, and memorable experience.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfatter Ritu Srivastava
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 21-02-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United States
Sideantal 142
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 142 pages
Mål 228 x 152 x 7
ISBN-13 / EAN-13 9781637424308