Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Daniel Rowles



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Optimise a multi-screen generation of mobile technology and integrate the latest developments into the heart of your digital strategy.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Daniel Rowles
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-02-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 272
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 272 pages
Mål 158 x 252 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9780749479794