Neuromarketing in der Praxis: Den Emotionen auf der Spur – implizite Kauftreiber erke... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Neuromarketing in der Praxis: Den Emotionen auf der Spur – implizite Kauftreiber erkennen und als Verkaufstreiber nutzen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2020 ed.
Udgivelsesdato 20-03-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 10 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; XIII, 118 S. 18 Abb., 10 Abb. in Farbe.
Fagredaktør Benny Briesemeister, Werner Klaus Selmer
Originalsprog Germany
Sideantal 118
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 118 pages, 10 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; XIII, 118 S. 18 Abb., 10 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658276850