New Consumer Behavior Theories from Japan (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af AKIRA SHIMIZU

New Consumer Behavior Theories from Japan

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: AKIRA SHIMIZU



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book focuses on a new type of inclusive consumer decision-making process model (CDM) related to new leading-edge consumers.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Forfatter AKIRA SHIMIZU
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2021 ed.
Udgivelsesdato 22-04-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Advances in Japanese Business and Economics
Illustrationer 61 Illustrations, color; 7 Illustrations, black and white
Originalsprog Singapore
Sideantal 212
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 212 pages, 61 Illustrations, color; 7 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811611292