Persuasion: Theory and Research (Bog, Hardback, Engelsk) af Daniel J. O'Keefe

Persuasion: Theory and Research

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Daniel J. O'Keefe

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Second Edition of Persuasion combines a discussion of research on the production of persuasive messages with more traditional research on the study of message effects. It covers the theory of reasoned action, contains new chapters on functional approaches to attitude and behavioural change, and new material on persuasive campaigns.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Forfatter Daniel J. O'Keefe
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 12-03-2002
Første udgivelsesår 2002
Originalsprog United States
Sideantal 384
Indbinding Hardback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 384 pages
Mål 235 x 159 x 30
ISBN-13 / EAN-13 9780761922001