Platform Ambitions of Brands: A Scale Development and Empirical Investigation for Man... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Platform Ambitions of Brands: A Scale Development and Empirical Investigation for Manufacturer Brands

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Ole Gardewin

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Ole Gardewin
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 08-11-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Innovatives Markenmanagement
Illustrationer 32 Illustrations, black and white; XVIII, 174 p. 32 illus. Textbook for German language market.
Originalsprog Germany
Sideantal 174
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 174 pages, 32 Illustrations, black and white; XVIII, 174 p. 32 illus. Textbook for German language m
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658462208