Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Barry Leventhal



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Understand how to apply predictive analytics to better manage a company and its resources more effectively, with this revolutionary book for marketing professionals.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Barry Leventhal
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-02-2018
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 272
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 272 pages
Mål 158 x 235 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9780749479930