Promoting and Marketing Events: Theory and Practice (Bog, Hardback, Engelsk) af Nigel (University of Plymouth Jackson

Promoting and Marketing Events: Theory and Practice

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Nigel (University of Plymouth Jackson
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-03-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 31 Tables, black and white; 42 Line drawings, black and white; 2 Halftones, black and white; 44 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 274
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 274 pages, 31 Tables, black and white; 42 Line drawings, black and white; 2 Halftones, black and whi
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9780415667326