Qualitative Consumer and Marketing Research (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Russell W. Belk

Qualitative Consumer and Marketing Research

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Russell W. Belk, Eileen Fischer, Robert Kozinets

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfattere Russell W. Belk, Eileen Fischer, Robert Kozinets
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-12-2012
Første udgivelsesår 2012
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Ltd
Sideoplysninger 240 pages
Mål 239 x 163 x 13
ISBN-13 / EAN-13 9780857027672