Reading Assessment to Promote Equitable Learning: An Empowering Approach for Grades K-5 (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Reading Assessment to Promote Equitable Learning: An Empowering Approach for Grades K-5

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Laurie Elish-Piper, Mona W. (Georgia State University (Emerita) Matthews, Victoria J. (Vanderbilt University (Emerita) Risko

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Guilford Publications
Forfattere Laurie Elish-Piper, Mona W. (Georgia State University (Emerita) Matthews, Victoria J. (Vanderbilt University (Emerita) Risko
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 21-10-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United States
Sideantal 340
Indbinding Paperback / softback
Forlag Guilford Publications
Sideoplysninger 340 pages
Mål 178 x 256 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9781462549979