Reklame - kultur (Bog, Paperback, Dansk)

Reklame - kultur

(Bog, Paperback, Dansk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Aalborg Universitetsforlag
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (03-01-0001)
Oplag 5. (01-01-1998)
Første udgivelsesår 1993
Serie FISK-serien
Fagredaktør Jens F. Jensen, Tove Arendt Rasmussen, Jørgen Stigel
Originalsprog Dansk
Sideantal 224
Indbinding Paperback
ISBN-13 / EAN-13 9788773074626