Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 03-01-0001
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (03-01-0001) |
| Oplag | 5. (01-01-1998) |
| Første udgivelsesår | 1993 |
| Serie | FISK-serien |
| Fagredaktør | Jens F. Jensen, Tove Arendt Rasmussen, Jørgen Stigel |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 224 |
| Indbinding | Paperback |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773074626 |