Reklame - kultur (Bog, Paperback, Dansk)

Reklame - kultur (Bog, Paperback, Dansk)


Forlag: Aalborg Universitetsforlag

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788773074626
  • Udgave: 1. (03-01-0001)
  • Oplag: 5. (01-01-1998)
  • Første udgivelsesår: 1993
  • Serie: FISK-serien
  • Fagredaktør: Jens F. Jensen, Tove Arendt Rasmussen, Jørgen Stigel
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 224
  • Indbinding: Paperback

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.

Læsernes anmeldelser (0)