Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af John Egan

Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: John Egan

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book is ideal for undergraduates and postgraduates taking modules in Relationship Marketing, Customer Services, and Marketing Communications. It is core reading for the CIM Level 4 module on 'Stakeholder Marketing'.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Pearson Education Limited
Forfatter John Egan
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 4 ed
Udgivelsesdato 31-03-2011
Første udgivelsesår 2011
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 328
Indbinding Paperback / softback
Forlag Pearson Education Limited
Sideoplysninger 328 pages
Mål 245 x 190 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9780273737780