Shaping China’s Global Imagination: Branding Nations at the World Expo (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af J. Wang

Shaping China’s Global Imagination: Branding Nations at the World Expo

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: J. Wang



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A comprehensive discussion of how countries embrace branding as a crucial element in their pursuit of soft power and why certain nation-branding efforts succeed while others fail through the example of the 2010 World Expo in Shanghai.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter J. Wang
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2013
Udgivelsesdato 08-11-2015
Første udgivelsesår 2015
Serie Palgrave Macmillan Series in Global Public Diplomacy
Illustrationer 9 Illustrations, black and white; XIII, 210 p. 9 illus.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 210
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 210 pages, 9 Illustrations, black and white; XIII, 210 p. 9 illus.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349472369