Sig du kan li mig: Indholdsstrategi for sociale medier (Bog, Hæftet, Dansk) af Astrid Haug

Sig du kan li mig: Indholdsstrategi for sociale medier

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Astrid Haug

Nedsat pris! Sig du kan li mig: Indholdsstrategi for sociale medier


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.

Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.

Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal Business
Forfatter Astrid Haug
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 2. (20-05-2015)
Oplag 9. (28-11-2025)
Omslagsgrafiker Helle Harder
Tegnet af Søren Roed Schack
Originalsprog Dansk
Sideantal 232
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 139mm, H: 221mm, D: 18mm, Vægt: 373g
ISBN-13 / EAN-13 9788702183382