"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk... Læs mere
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får... Læs mere
Vores virksomheder og organisationer skal digitaliseres, lyder mantraen alle steder fra, men for mange kan... Læs mere
Der har aldrig før har været så mange muligheder for virksomheder til at kommunikere, markedsføre og komme i dialog med kunder, brugere og borgere. Samtidig har der heller aldrig før... Læs mere
Kravene til toplederen bliver stadig større. Nu skal toplederen så også selv være aktiv på sociale medier. Men hvad kræver det, og hvad skal man egentlig vide om sociale... Læs mere
Vores virksomheder og organisationer skal digitaliseres, lyder mantraen alle steder fra, men for mange kan transformationen til en digital og databaseret forretning... Læs mere
Der har aldrig før har været så mange muligheder for virksomheder til at kommunikere, markedsføre og komme i dialog med kunder, brugere og... Læs mere
Det er svært at være grøn. Mange virksomheder frygter at blive beskyldt for greenwashing og ender i stedet med at greenhushe. Der er dog masser af måder, man kan kommunikere om sine... Læs mere
Mange virksomheder har konstateret, at det er svært at være grøn. De frygter at blive beskyldt for greenwashing og ender i stedet med at greenhushe. Der er dog masser af måder, man... Læs mere