Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Mojca Ramsak

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfatter Mojca Ramsak
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 26-01-2023
Første udgivelsesår 2023
Serie Contributions to Management Science
Illustrationer 7 Illustrations, black and white; X, 120 p. 7 illus.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 120
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 120 pages, 7 Illustrations, black and white; X, 120 p. 7 illus.
Mål 233 x 155 x 10
ISBN-13 / EAN-13 9783030892265