Social Media als Instrument der Kundenkommunikation: Vergleichende Studie von Unterne... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Social Media als Instrument der Kundenkommunikation: Vergleichende Studie von Unternehmen in China, Deutschland und den USA

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Anja Corduan

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Anja Corduan untersucht, inwieweit die in der Wissenschaft argumentierten Kommunikationsansätze für Social Media pauschale Gültigkeit beanspruchen können und ob diese kulturellen Besonderheiten unterworfen sind.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Anja Corduan
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2018 ed.
Udgivelsesdato 18-05-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Interaktives Marketing
Illustrationer 28 Illustrations, black and white; XX, 511 S. 28 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 511
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 511 pages, 28 Illustrations, black and white; XX, 511 S. 28 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658223168