Social Media Marketing in Tourism and Hospitality (Bog, Hardback, Engelsk) af Roberta Minazzi

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Roberta Minazzi



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Forfatter Roberta Minazzi
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 11-11-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer 14 Illustrations, black and white; XIX, 163 p. 14 illus.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 163
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 163 pages, 14 Illustrations, black and white; XIX, 163 p. 14 illus.
Mål 242 x 162 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9783319051819