Surprise!: The Secret to Customer Loyalty in the Service Sector (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Vincent P. Magnini

Surprise!: The Secret to Customer Loyalty in the Service Sector

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Vincent P. Magnini



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Details how to create a surprise culture in a service firm. Any owner or manager competing in one of the many service sectors would benefit from implementing the information contained in these pages.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfatter Vincent P. Magnini
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-10-2014
Første udgivelsesår 2014
Originalsprog United States
Sideantal 180
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 180 pages
Mål 228 x 152 x 7
ISBN-13 / EAN-13 9781631571022