Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: M. Moskowitz



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter M. Moskowitz
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2009
Udgivelsesdato 18-12-2009
Første udgivelsesår 2009
Illustrationer 18 Illustrations, black and white; VIII, 240 p. 18 illus.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 240 pages, 18 Illustrations, black and white; VIII, 240 p. 18 illus.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349379293