The Last Mile: Creating Social and Economic Value from Behavioral Insights (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Dilip Soman

The Last Mile: Creating Social and Economic Value from Behavioral Insights

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Dilip Soman

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Last Mile helps lay readers not only to understand behavioral science, but to apply its lessons to their own organizations' last mile problems, whether they work in business, government, or the nonprofit sector.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag University of Toronto Press
Forfatter Dilip Soman
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-07-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog Canada
Sideantal 296
Indbinding Paperback / softback
Forlag University of Toronto Press
Sideoplysninger 296 pages
Mål 154 x 229 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9781487521820